יום שישי, 18 במאי 2012

גלוסיבוקס מאי

קופסאת מאי הלבנה-קופסת קליניק

בפנים-הקופסא הורודה הרגילה


קודם נתחיל עם זה שקיבלתי מאוד מוקדם את הקופסא (ב-17.5), כאשר בדרך כלל אני מקבלת אחרי ה-24 בערך, דבר שמאוד הפתיע אותי ומאוד שימח אותי.
היות ועוד לא יצא לי להשתמש במוצרים שבקופסא, אסקור רק את מה שקיבלתי עבור הסקרניות או לאלו שרוצות להשוות למה שהן קיבלו.
באופן כללי, אהבתי את הקופסא. אהבתי את כל המוצרים ואני מרגישה כי הם ממש מתאימים לפרופיל היופי שלי. עם זאת, התאכזתי מהגודל של חלק מהמוצרים, שבאמת באו בגודל של דוגמית ולא בגודל של travel size.
כאשר יש יותר מ-5 מוצרים בקופסא, זה עוד איכשהו נסלח מבחינתי, אבל הפעם היו רק חמישה מוצרים, שזה בסדר גמור, אך שניים מהם בגודל פיצי לחלוטין.
טוב, בואו נתחיל בסקירה ותראו על מה אני מדבר. דרך אגב, מתנצלת מראש על איכות התמונות, הם נעשו דרך הפלאפון המצ'וקמק שלי, בנתיים אין לי מצלמה.

הקופסא עם חמשת המוצרים שהתקבלו


(clean and clear-morning energy (shine control, daily facial scrub, oil free

המוצר הראשון שתפס את עיניי הוא גם המוצר שבא בגודל מלא- תרחיץ גרגרים נטול שומן של clean and clear. כתוב שהוא מתאים לשימוש יומיומי, משום שהגרגרים עדינים ושבנוסף הוא עוזר לשמור על מראה מט של הפנים. ננסה ונראה. המוצר התקבל בגודל של 150 מ"ל. בנוסף לכך התקבל שובר הנחה בסך עשרה שקלים לקנייה ממוצרי החברה.

(clinique-clarifying lotion (number 2- for dry combination

המוצר הבא הוא מי הפנים משלושת השלבים של קליניק, אני קיבלתי עבור עור מעורב-יבש. מאוד קיוויתי שבקופסא לא יהיה שום דבר שקשור לערכת שלושת השלבים, מפני שנראה לי שההייפ שלה כבר מוצה עד תום ואין אדם אחד שלא מכיר או התנסה בה. בכל מקרה, מוצר זה לא מחדש לי כלום, משום שאני מכירה את מוצרי שלושת השלבים מקרוב ומשתמשת בהם כבר שנים.
המוצר התקבל בגודל 30 מ"ל .

(clinique-high impact mascara (01 black

המוצר הבא, גם כן של קליניק, הוא המסקרה היי אימפקט בצבע שחור. את המסקרה הזו אני גם כן מכירה והיא המסקרה האהובה עליי.
המסקרה התקבלה בגודל כל כך קטן, שנראה לי יספיק אולי לשימוש או שניים ואפילו לא רשום עליה את כמות החומר שהיא מכילה.
לשם השוואה, צילמתי אותה לצד אותה מסקרה, רק בגודל travel size, שהתקבלה לאחר רכישת מוצרים של קליניק (4 גרם).
מימין- המסקרה שהתקבלה בגלוסיבוקס, משמאל המסקרה שהתקבלה מתנה לאחר קניית מוצרי קליניק


seche vite-dry fast top coat

המוצר הרביעי הוא מייבש לק של seche vtie. שמעתי עליו הרבה ביקורות חייבות ובאמת רציתי להתנסות בו, אז אני שמחה שקיבלתי אותו.
גודלו 3.6 מ"ל, גודל מכובד עבור התנסות של לק (או מייבש לק במקרה זה), לדעתי. צילמתי אותו לשם השוואה ליד הלק של אופי שהתקבל באחת הקופסאות הקודמות.
הלק של seche vite מימין ושל אופי משמאל. כמעט זהים בגודל



armani code luna

המוצר החמישי והאחרון הוא הבושם של ארמני בשם armani code luna. לאחר התנסות ראשונית, אני חושבת שאני אוהבת את הריח. צריכה להסתובב איתו מספר ימים כדי לגבש דיעה.
הגודל שלו מאוד מאכזב, לעומת בשמים שהתקבלו בקופסאות קודמות (כגון הבושם של קלואי-לאב ושל טיירי מוגלר-אנג'ל, אשר באו בגירסה מוקטנת ומעוצבת של הבושם המקורי). כמות הבושם 1.5 מ"ל, בגודל הזרת שלי (לא כולל הציפורן!). הבושם אנג'ל, לשם השוואה הגיע בגודל של 5 מ"ל.

סה"כ אני מרוצה מהקופסא. אם המסקרה והבושם היו בגדלים מעט יותר גדולים, לא היו לי תלונות. מה שאירוני זה שזוהי "קופסת קליניק" ודווקא קליניק התקמצנו על גודל המסקרה.
חוץ מזה, הייתי שמחה אם קופסאות גלוסיבוקס היו מכילות יותר איפור, כך רמת שביעות הרצון שלי ושל לקוחות אחרות, לדעתי, הייתה גבוהה יותר.

מקווה שנהניתן ואשמח לשמוע את דעתכן על הקופסא שקיבלתי ועל קופסאות שאתן קיבלתן :-)

22 תגובות:

  1. שמחה שאהבת,בדרך כלל גם אני מקבלת בשבוע הראשון,אבל החודש שכחו אותי,נקווה שזה לטובה :)

    השבמחק
  2. איזה כייף שכתבת פוסט על גלוסימאימאי . הייתי ממש סקרנית מה יש שם למרות שהיו רמזים פה ושם :)

    נראה אחלה :)

    יעלי
    בלוגי: http://yaelin10.blogspot.com/2012/05/blog-post_15.html

    השבמחק
  3. הסבון מזעזע ברמות!!! הגרגירים הכי ארסיביים שנתקלתי אי פעם..ממש כמו פילינג לגוף! והסבון עצמו לא באמת מנקה ולא מוריד שאריות איפור.
    ותכלס, קופסה מאכזבת...איפה הקליניק פה?? שמינית מסקרה ומי פנים קטנטנים שמקבלים על כל שטות שקונים בקליניק? איזה זילזול...

    השבמחק
  4. ממש בא לי להגיד- כל הכבוד לך על זה שאת מרוצה.
    קודם כל מאוד מקומם אותי שב"קופסת קליניק" יש בסה"כ 2 מוצרי קליניק, אחד עתיק ומוכר ואחד בגודל דוגמית שמחלקים חינם בפארם. בכלל, כל המוצרים פיציים משהו.
    הסשה ויט נחמד למי שרצתה להתנסות ולא יצא לה, אני אישית לא סובלת אותו...
    וגם הבושם- זאת דוגמית ולא מוצר בגודל נסיעה.
    אני טרם קיבלתי את הקופסא שלי, מקווה מאוד לקבל מוצרים אחרים...

    השבמחק
  5. אני בשוק. ביזיון, חשבתי שהכל יהיה מוצרי קליניק!!! איזה הטעייה מה הקטע שעשו קונספט ולא עמדו בו!

    השבמחק
  6. שירות לקוחות גלוסיבוקס:

    אנחנו שמחים שאהבת את הקופסא, שכחת לציין שהיה בקופסא כרטיס כניסה חינם לביוטי סיטי בחודש יוני ו 50 ש"ח כולל כפל מבצעים על מוצרי קליניק ועוד 25 ש"ח אם את מצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלהם ומפעילה את הקופון.

    תודה

    צוות גלוסיבוקס

    השבמחק
    תשובות
    1. לא שכחתי לציין משום שזה פשוט לא היה בקופסא...

      מחק
  7. אכזבה מרה. איזו הטעיה. מבטלת את המנוי לאלתר. יש גבול עד כמה מנצלים את התמימות ואת הנהייה אחר "המוצרים היוקרתיים ביותר בשוק" שפו ומרכך של דאב. מיקרו מסקרה ומייבש לק. דוגמית של בושם שאני משיגה שבע כאלה אצל דיילות היופי. נו באמת. מה זה הזילזול הזה? מי מגיע מהדרום הרחוק לביוטי סיטי? די כבר לזלזל כך בלקוחות שלכם.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני, את האמת, לא מאוכזבת מכך שהמוצרים לא יוקרתיים. נחמד מידי פעם להתנסות במשהו יוקרתי, אבל בתור צרכנית של מוצרים "עממים", לרוב, אני לא צריכה כל חודש דוגמית של שאנל או דיור, שאם מוצריהם אין לי יכולת לרכוש כרגע. עם זאת, גודל ותמהיל המוצרים החודש באמת מאכזב.

      מחק
  8. ואיך זה שכולן קיבלו בשמים? לא קיבלתי ולו בושם אחד מלבד הדוגמית הנ"ל.

    השבמחק
    תשובות
    1. שירות לקוחות גלוסיבוקס:

      הבושם זהה בכל הקופאות בחבילת מאי, הוא אכן קטן יותר מהבשמים שאנחנו בדרך כלל מצרפים לחבילות אך רצינו לחשוף אתכן לבושם מצויין של ארמאני ואין להם דוגמיות גדולות יותר.

      מחק
    2. אם כך, הדוגמית של הבושם הייתה צריכה להיות המוצר השישי ולא אחד מחמשת המוצרים המובטחים בגודל מיוחד...

      מחק
    3. בדיוק כך. הבושם היה צריך להיות המוצר השישי שמצורף כצ'ופר כי ברור לחלוטין שזו דוגמית פצפונת שאפשר לקבל בכל מקום בחינם וממש לא טרוול סייז כמו שאמור להיות אחד מחמשת המוצרים העיקריים בקופסה.

      מחק
  9. איזו אכזבה, לא להאמין . זו החבילה של קליניק עם כל הרוח והצלצולים שעשו סביבה? רק שני מוצרים מתוך שלושה הם של קליניק וגם הם בגודל כל כך עלוב. המסקרה הרבה פחות מטרוול סייז, ממש דוגמית שמספיקה בטח לפעם או פעמיים. והמי פנים 30 מ"ל , ואני קיבלתי במתנה ,כשקניתי מוצרים של קליניק, מארז עם מי פנים בגודל נשיאה אבל הם היו 60 מ"ל .ובכלל גלוסיבוקס כתבו בפייסבוק שלא יהיו שלושת השלבים ובסוף כן שמו את שלב 2 . זה כל כך חרוש כולם ניסו את מוצרים משלושת השלבים, לא מחדשים כלום...וכאילו זה לא מספיק שמים רק 5 מוצרים וגם הם רובם דוגמיות. למשל הבושם הזה בפירוש לא טרוול סייז, כמו למשל לפחות 4-5 מ"ל עם אריזה מוקטנת של הבושם המקורי. זו ממש דוגמית עלובה שתמיד נותנים כאלה בסופר פארם בכמויות . או מחלקים באינטרנט בחינם.
    סבון גרגרים, גרגרים לא טובים לי ושורטים לי את העור, יש לי עור רגיש ובמיוחד גרגרים אגרסיביים כמו בסבון הזה שאני כבר מכירה אותו.. עדיין לא קיבלתי את החבילה אבל כל כך מקווה לקבל חבילה שונה . ממש אכזבה והטעייה...
    ציפיתי להרבה יותר מהחבילה הזו...

    השבמחק
    תשובות
    1. התכוונתי רק שני מוצרים מתוך חמישה הם של קליניק, לא מתוך שלושה..

      מחק
    2. מקווה בשבילך שתקבלי משהו שתהיי יותר מרוצה ממנו..

      מחק
    3. תודה:) אני מקווה

      מחק
    4. http://desmond.imageshack.us/Himg688/scaled.php?server=688&filename=lieeee.jpg&res=landing

      נכון! הם הבטיחו!!!

      מחק
  10. הי, אני קיבלתי את הקופסא היום ומתכננת לסקור אותה בבלוג האיפור החדש שפתחתי לקראת סוף החודש, לאחר שאתנסה במוצרים. אבל במבט ראשון נראה די מאכזב לאחר כל הציפיה שנבנתה, ומוזר שלא קיבלת את הקופון של קליניק והכרטיס כניסה לביוטי סיטי.. את מוזמנת להציץ בבלוג שלי -
    http://mor-e-beauty.blogspot.com/

    השבמחק
  11. אהבתי את הפוסט, אני חושבת בדיוק כמוך!!!
    אשמח אם נקבל שני מוצרי איפור בכל קופסה.
    אם אחד מהמוצרים (הבושם/המסקרה) היה מגיע בטראבל סייז זה כבר היה נראה הרבה יותר טוב!

    השבמחק
  12. קיבלתי את אותה קופסא והספקתי להתנסות ברוב המוצרים. הגדלים מאכזבים, המוצרים עצמם דווקא בסדר.

    השבמחק