יום שני, 18 ביוני 2012

איפור חורפי באמצע הקיץ

תמונת ההשראה שנלקחה מהבלוג של ליסה אלדרידג'

אז כן, אני מודעת לעובדה שמוקדם מידי להתגעגע לחורף, משום שהקיץ רק התחיל (ויש שיאמרו שמעולם לא נגמר במדינתנו), אך רשמית נמאס לי. נמאס לי מהחום, מהלחות, מהעובדה שצריך להתגלח לעיתים קרובות יותר, מהעובדה שאם עולים במשקל גם בגרם, ישר רואים את זה בבגדי הקיץ הדקיקים ובמיוחד נמאס לי מהניאונים למינהם, שבנות ארצינו מתהדרות בהם בכל דרך אפשרית (בגדים, נעליים, לקים, איפור, תכשיטים). רק אציין שטרנד הניאונים לא שנוא עליי לכשעצמו, פה ושם פופ של צבע בוהק יכול להיות מדליק לטעמי, אך כשכולן מסתובבות ככה, העיניים שלי נכנסות למצב חירום ומחפשות נואשות לאן לברוח.

אז לאחר שהסברתי מדוע נמאס לי מהקיץ, כעת אסביר מדוע אני מתגעגעת דווקא לאיפור חורף. זה התחיל בכל הפרסומים שיוצאים עכשיו על הקולקציות הסתוויות והחורפיות של חברות האיפור, לקים ובגדים השונות. זה המשיך בוידיאו של ליסה אלדריג' המהממת, שנתקלתי בו לאחרונה, בו היא משחזרת מראה איפור חורפי שהיא עשתה עבור מגאזין כלשהו.
כל זה גרם לי לפרץ של נוסטלגיה, לימים בהם התאפרתי (באופן קבוע) בצורה הפשטנית ביותר-צללית חומה, עיפרון שחור במעקה העין, הרבה מסקרה שחורה וסומק טבעי (מן הסתם גם פודרה, מייקאפ וכו', אבל זה לא החלק המעניין).
לאחרונה, לאחר שגיליתי את עולם האיפור בבלוגים, ביוטיוב ובפורומים, התחלתי להתאפר בצורה קצת יותר מושקעת. הכוונה שעליתי מצללית אחת לשתי צלליות או אפילו שלוש, העזתי להשתמש באיילינר, במרקמיו השונים, התחלתי לבצע טשטושים, עישונים וכו'.
היום פתאום התחשק לי לחזור לפשטות של פעם. לפעמים הכי פשוט יכול להיות הכי יפה. כמובן ששידרגתי את הפשוט הזה (אחרת למה ביזבזתי כל כך הרבה שעות מחיי בצפייה בסרטוני יוטיוב המדגימים איפור?), אך השתדלתי לשמור על הבסיס.

לאחר כל החפירות הללו, בואו נגיע לפואנטה של מה בעצם עשיתי. אתחיל בלפרט את מוצרי האיפור אשר העליתי מתהום הנשייה, לאחר שלא השתמשתי בהם הרבה זמן ולאחר מכן אפרט את האיפור שעשיתי:

עיניים
צללית


revlon- espress'o yourself
מדובר בצללית חומה של רבלון, הבאה ביחד עם שתי צלליות נוספות, ללא הפרדה בינהן. לא אהבתי את העניין שאין הפרדה בין הצלליות, כי אם לא נזהרים או משתמשים במברשת יחסית גדולה, אוספים חומר מיותר מצללית אחת. עם זאת, הפיגמנט של הצלליות מצויין והצבעים מהממים.
אני השתמשתי בצללית הכי ימנית, חומה כהה עם נצנצים ברונזיים (שאני לא בטוחה אם הם חלק מהצללית או שפשוט קפצו מהצללית השכנה). בכל מקרה, השילוב במקרה זה בין הצבע החום לנצנצים הברונזיים מוסיף למראה ולא גורע ממנו.





עיפרון שחור


revlon clorstay eyeliner
גם כן מדובר במוצר של רבלון (הייתה לי פעם תקופת רבלון..), עיפרון שחור אוטומטי סטנדרטי, אשר לא מחזיק לי מעמד במעקה העין יותר מידי זמן, אך יש לציין ששום דבר לא מחזיק לי שם מעמד.










לחיים
סומק


clinique-07 sunset glow
מדובר בסומק אבן של קליניק, שלא כל כך התלהבתי ממנו. צבע פשוט, טבעי ורדרד-בורדו, לא משהו מיוחד. פיגמנט סביר. לפני מספר ימים עשיתי סווטצ'ים של כל הסמקים שלי על היד ושמתי לב לראשונה שצבעו נוטה מעט לכיוון החום, דבר שמעולם לא שמתי לב אליו כשהוא היה על לחיי. כשהחלטתי על המראה החורפי הזה, מיד חשבתי על הסומק הזה שיתאים בול לגוונים החמים שהולכים פה.








ברונזר
ברונזר של wow
למרות שמדובר במראה חורפי, החלטתי להוסיף ברונזר כדי לתת לכל הלוק vibe חמים כזה (בהשראת ליסה). מדובר בברונזר של wow, שהוא מאט עם גוון כתמתם ולכן היה מושלם למראה שכיוונתי אליו. הנצנצים שיש בשכבה העליונה בצורת פרח עפים עם השימוש הראשון ואז הוא מאט לחלוטין.









ציפורניים
היד הענוגה שלי עם לק 354 של קרליין


בדרך כלל אני לא מתאימה את הלק בציפורניים לאיפור או לבגדים (כי למי יש כוח להחליף כל יום), אך הפעם התחשק לי לזרום עם total look ולכן פישפשתי בקופסת הלקים שלי עד שמצאתי את החום המושלם ללוק זה. לא הייתי מגדירה אותו כממש חום, אלא בורדו עם נטייה לחום (גם בהשראת הלק המהמם של ציפורניה של ליסה בוידאו). מה שמצאתי הוא לק ישן נושן, שאין לי מושג מי בדיוק מדיירי הבית קנה אותו ומתי. מדובר בלק של קרליין, שאין לי מושג אם הוא עדיין זמין או לא, מספר 354. נאלצתי לנער אותו כדי לאחד את כל החומר. ברגע המריחה הוא יצא יפהפה. קחו בחשבון שיש לי נטיה מאוד "חכמה" למרוח לק בערב ויש לי תאורה צהובה בחדר, כך שהכל נראה מושלם, עד שמגיע הבוקר ואז מגלים את הפאשלות.




האיפור
עיניים
התחלתי בפריימר too faced- shadow insurance. לאחר מכן מרחתי על העפעף העליון עיפרון חום של pupa, בגוון 19 וטישטשתי אותו. על העיפרון הנחתי את הצללית החומה של רבלון וטשטשתי בשקע העין עם הברונזר של וואו. בשלב הבא השתמשתי בעיפרון השחור של רבלון והנחתי אותו במעקה העין העליון והתחתון. כלומר רק בתוך העין. החלטתי שהמראה הזה מספיק דרמטי ולכן אין צורך להוסיף פס איילינר על העפעף העליון. לאחר מכן לקחתי את העיפרון החום של bourjois, בגוון 78, הנחתי על העפעף התחתון, כמה שיותר קרוב לקו הריסים וטשטשתי כדי שלא יהיה נוקשה מידי. את מראה העיניים סיימתי עם מסקרה שחורה של ביוטיקר על הריסים העליונים והתחתונים. כמו כן, היות ויש לי גבות בהירות, כדי שלא יבלעו לי, הנחתי עליהן מעט מצללית הגבות של ביוטיקר.

לחיים
פה אין הרבה לפרט, השתמשתי בברונזר מתחת לעצמות הלחיים, כאשר טשטשתי אותו כלפי מעלה, כלומר הוא העליתי אותו מעט אל עצמות הלחיים, הוספתי בקו המתאר של המצח ובלסת כדי לחמם את כל מראה הפנים ועל הדרך לעצב אותם מעט. לאחר מכן הוספתי את הסומק בתפוחי הלחיים וטשטשתי כלפי חוץ (כלומר, כלפי האוזניים).

שפתיים
על השפתים השתמשתי בשפתון ניודי, בגוון חום מעט יותר כהה מצבע השפתיים הטבעי שלי. השתמשתי בשפתון של ביוטיקר, בגוון 4. יש לציין שאם השפתיים שלכן סובלות מיובש או קילופים, השפתון יראה עליכן זוועה. לכן אני ממליצה לעשות פילינג עדין לשפתיים, אם יש קילופים, ואז לשים קצת ליפ באלם כדי לרכך אותן ורק לאחר מכן לשים את השפתון.  יש לו גם נטייה להיכנס לתוך הקפלים בשפתיים כשמניחים אותו, אז פשוט תפזרו אותו עם האצבע או מברשת.
בקצרה, אם יש לכן אופציות טובות יותר, אמליץ לוותר על השפתון. עם זאת, אם לומדים את כל הקריזות שלו, אפשר להסתדר איתו.
 בתור חדשה בעולם השפתונים, אני עושה את צעדיי הראשונים ומנסה בכלל להתרגל לזה שיש לי משהו על השפתיים ושלעיתים צריך לחדש. בהמשך מתכננת לעלות דרגה ולהתחיל לרכוש שפתונים איכותיים יותר.

פנים
פה שום דבר לא השתנה, השיגרה הרגילה שלי- מייקאפ של bourjois, בשם healthy mix serum, אשר התחלתי לאחרונה להניח באמצעות מברשת הברונזר (c108) של ביוטיקר ואני מאוד מרוצה ממנה. לאחר מכן הנחתי פודרה בתפזורת של ביוטיקר, באמצעות מברשת 332, גם כן של ביוטיקר. מתחת לעיניים אני משתמשת כרגע בקונסילר נוזלי של wow, בגוון מס' 3 ולתיקון פגמים (חצ'קונים) משתמשת בקונסילר מוצדק של ביוטיקר שבא בצורת שפתון.

לצערי אין באפשרותי להעלות תמונה איכותית עם האיפור שיצא, משום שאין לי מצלמה ומצלמת הפלאפון שלי באיכות מאוד נמוכה. במקום זאת אצרף פה את הסרטון של ליסה אלדרידג' שנתן לי את ההשראה לכל זה:



מסקנות שקיבלתי בסוף היום:

  • יש סיבה למה הפסקתי להשתמש בעפורונת בתוך קו המים. הם לא מחזיקים שם מעמד (אצלי בכל מקרה) ויש צורך לתקן, לחדש ולנקות את זה במהלך היום. מוותרת..
  • המייקאפ שלי לא עמיד עליי לזמן רב בחום והלחות של איזור המרכז בתקופה זו. הגיע הזמן לבחון את התותחים הכבדים.
  • בשום פנים ואופן אסור לי להניח שום צללית או עיפרון מתחת לקו הריסים התחתון. זה נמרח לי במהלך כל היום ואני נראית כאילו חזרתי ממסיבה פרועה ומיוזעת (בקטע רע אבל), לא משנה כמה פעמים אני אנקה את זה.
  • השפתון של ביוטיקר אומנם בעל עמידות על הפנים, אבל אם משתשמים בליפ באלם טוב (בדיוק רכשתי אחד חדש ומצויין ואדבר עליו באחד הפוסטים הבאים) ששומר על השפתיים לחותיות לאורך כל היום, הוא יכול להראות סבבה וגם לא לייבש יותר מידי.
  • נזכרתי למה הפסקתי להשתמש בסומק של קליניק-עמידות נמוכה מאוד.
  • מסתבר שהלק במצב לא משהו וכל הציפורניים מלאות בסימני סדינים או שריטות קלות כאלה  (והשתמשתי במייבש בסוף..) והיות וניערתי אותו (גאונה שכמותי), אז גם בחלק מהציפורניים יש בועות. עם זאת, מרחוק זה נראה מהמם (מנסה לשכנע את עצמי שאין צורך לחדש ואפשר לסחוב את זה עוד כמה ימים..). טוב, כנראה אצטרך לדלל אותו או משהו בסגנון (או פשוט להתחדש בלק חדש.. מחפשת סיבות לבזבז כסף שאין לי).
  • כבר ציינתי שאני שונאת את הקיץ?
מקווה שנהניתן ואולי קיבלתן השראה 
מאחלת קיץ קריר ונעים לכולן :-)



2 תגובות:

  1. אם את מחפשת עפרונות שלא נמרחים, תנסי את הסוג החדש של העפרונות ה WATERPROOF, אלה שהם במרקם ג'ל כמו אייליינר ג'ל. כמו הסדרה המטאלית של בורז'ואה, או אקספרס של מייבלין, או המטאלים של ג'ייד, ויש גם לשיק במחיר טוב. הם לא זזים מ"מ, במעקה הם טיפה נמרחים ונשאר עדיין חומר בתוכו. שתדעי. גם טווח הצבעים שלהם יפה מאד.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על ההצעות, בהחלט אבחן אותן. לעת עתה, חשבתי אולי לנסות להשתמש באיילינר ג'ל במעקה העין. נראה איך זה יעבוד...

      מחק